Ako nakupovať

VŠETKO O NÁKUPE

 

STRUČNÝ NÁVOD

Nakúpiť na Vinimka.sk je naozaj jednoduché.

 

Výber tovaru a vloženie do košíku

1. Z ponuky tovaru alebo pomocou vyhľadávania si vyberte produkt, ktorý si chcete zakúpiť.

2. Vybraný produkt si pomocou tlačidla Kúpiť vložte do košíku. Nezabudnite na naše Akciové ponuky, ktoré pre Vás pravidelne pripravujeme.

3. V košíku skotrolujte, či už máte naozaj všetko a v požadovanom počte.

 

Voľba spôsobu dopravy a platby

1. Vyberte si spôsob dopravy a platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.

2. Ak ste si zvolili osobný odber, tovar si môžete vyzdvihnúť v priestoroch nášho winebaru VÍNIMKA na Ventúrskej ul. č.3 v Bratislave. Kontakt

3. Ak ste si vybrali dopravu kuriérom, doručíme Vám tovar až na Vami určené miesto.

 

Dodacie údaje

Ostáva už len vyplniť dodacie údaje. Ak ste u nás už v minulosti nakupovali, vyplňte Vaše prihlasovacie údaje. V opačnom prípade sa možete zaregistrovať alebo nakúpiť jednorazovo bez registrácie.

 

Odoslanie objednávky

Odoslaním košíku začneme Vašu objednávku spracovávať. O ďalšom postupe budete informovaný e-mailom na adresu uvedenú v dodacích údajoch.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY

 

Ponúkame Vám niekoľko možností, ako uhradiť za nákup tovaru u nás.

 

Úhrada tovaru osobne na prevádzke winebaru VÍNIMKA

Tovar môžete uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Platba je možná iba kartami VISA, Electron, MasterCard alebo Maestro vydanými tuzemskými bankami.

 

Úhrada tovaru vopred prevodom (proforma faktúra)

Tovar môžete uhradiť vopred na základe proforma faktúry. Náš systém Vám automaticky po potvrdení a odoslaní objednávky vygeneruje a zašle na uvedený email proforma faktúru, ktorú je potrebné uhradiť v prospech nášho slovenského bankového účtu (t.j. neplatíte žiadne poplatky za medzinárodné platby a pod.). Ako náhle bude platba poukázaná v prospech účtu, automaticky Vám odošleme objednaný tovar a informujeme Vás o tom emailom. V prípade, že úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech nášho bankového účtu do 5-tich dní, objednávka bude automaticky stornovaná.

 

Úhrada tovaru na dobierku

Tovar a dobierečné uhradíte kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri doručení tovaru na Vašu dodaciu adresu.

 

Úhrada tovaru platobnou kartou cez internet

Rýchla a bezpečná úhrada tovaru platobnou kartou cez internet. Objednávka pri platbe kreditnou alebo debetnou katou prostredníctvom platobnej brány TrustPay, sa uhradí po dokončení transakcie. Ak platíte prvýkrát kartou, cez platobnú bránu TrustPay budete zadávať číslo karty, dátum expirácie a CVC/CVV kód. Všetky tieto údaje máte na karte. Nemusíte sa obávať, prenos informácií je šifrovaný a teda úplne bezpečný.

Doporučujeme: Ponechať zaškrtnuté Zapamätanie si karty, vďaka čomu budete jednoduchšie nakupovať a platiť kartou, už nebudete zadávať údaje z karty, ale platobná brána TrustPay si zapamätá vami zadané údaje a uskutoční transakciu rýchlejšie, bez nutnosti zadávania údajov z karty. Všetko opäť s maximálnou možnou mierou zabezpečenia na strane TrustPay.

V prípade problémov s úhradou nás kontaktujte prostredníctvom Kontaktného formulára.

 

 

MOŽNOSTI DOPRAVY

 

Možnosti a ceny dopravy 

Prehľad možností

 

VÍNIMKA Vám ponúka rôzne možnosti dopravy a vyzdvihnutia objednaného tovaru.

 

Oblasť doručenia: celá SR aj zahraničie

Dni doručenia: pracovné dni

 

Doba doručenia tovaru: 

 

do 24 hodín v rámci celej SR (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)

do 2 hodín v Bratislave (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)

do 60 minút v Bratislave (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)


Osobný odber Winebar Vínimka (Ventúrska 3, Bratislava)

Dobierka - prostredníctvom spoločnosti DPD.

 

 

Zásielková spoločnosť DPD - do 24 hodín po celej SR

Prepravná spoločnosť DPD doručuje tovar štandardne do 1 pracovného dňa po celej SR. Tovar Vám bude doručený nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávky. Potvrdenie Vám príde na email ihneď ako budú všetky položky z Vašej objednávky na sklade a pripravené na expedovanie. 

 

Tovar zasielame v ten istý pracovný deň pokiaľ je objednávka prijatá do 12:00 hod.

Tovar je doručovaný v pracovné dni 8:00 - 17:00, presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Ak tento čas trávite v práci, odporúčame nechať si zásielky, ktorých povaha to umožňuje, doručiť na adresu, kde sa budete nachádzať v tomto čase. Pokiaľ prepravcom nebudete zastihnutý, dostanete informáciu o ďalšom pokuse o doručenie. V prípade, ak kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Príjemca má možnosť  prostredníctvom stránky www.presmeruj.mojbalik.sk zmeniť termín alebo adresu ďalšieho doručenia. Príjemca má možnosť sledovať stav a prípadné presmerovanie zásielky na internete. Celkom sa realizujú 3 pokusy o doručenie tovaru.

 

Deň vopred budete informovaný notifikačným e-mailom alebo cez SMS o doručení balíka, výške dobierky (ak ste si vybrali túto možnosť) a dostanete možnosť priamo z vášho smartfónu alebo počítača zmeniť deň alebo adresu doručenia, ak vám adresa zadaná pri objednávke z nejakého dôvodu nevyhovuje. 

 

V deň príchodu kuriéra budete prostredníctvom SMS informovaný o časovom okne, v ktorom vám bude zásielka doručená. Príjemca má možnosť uhradiť platbu za dobierku platobnou kartou. Každý kuriér DPD je vybavený mobilným platobným terminálom VÚB.

 

Kuriér preverí totožnosť osoby, preberajúcej balík na základe predloženia dokladu.

 

Na zákazníckom telefónnom čísle DPD 18 373 má zákazník možnosť získať informácie o stave zásielky na základe zadania čísla balíka aj pomocou tónovej voľby. Ak je balík práve na doručení, zákazník získa informácie o predpokladanom čase doručenia.

 

Príjemca má možnosť interaktívnej komunikácie s DPD aj mimo štandardnej pracovnej doby (24 hodín denne / 7 dní v týždni). Príjemca si môže zvoliť DPD pobočku, kde si želá svoj balík uložiť, prípadne osobne vyzdvihnúť. Zásielky sú poistené až do sumy 2 500 €.

 

 

 

Zásielková spoločnosť DPD - do 2 hodín v Bratislave

Prepravná spoločnosť DPD doručuje tovar aj do 2 hodín v Bratislave pokiaľ je objednávka prijatá najneskôr do 16:00 hod. v daný deň, aby mohla byť zásielka doručená do 18:00 hod. toho istého dňa. Táto služba je bez sms notifikácie, ale bude Vás kontaktovať telefonicky priamo kuriér. Ostatné podmienky sú rovnaké ako pri možnosti doručenia do 24 hodín po celej SR.

 

 

Zásielková spoločnosť Messenger - do 60 minút v Bratislave

Služba EXPRESS - doručenie zásielky do 60 minút od objednania

Telefonické avízo pred príjazdom kuriéra.

Doručenie na dobierku. Platba platobnou kartou nie je možná.

Zásielky po Bratislave sú doručované iba v pracovné dni 7:00 – 19:00 hod.



Osobný odber

Pokiaľ uprednostníte osobné jednanie, radi Vás privítame v našom winebare VÍNIMKA na Ventúrskej ul. č.3 v Bratislave. Kontakt a otváracie hodiny

 

 

Ak je zásielka poškodená

Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravcovia neuznávajú. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, alebo je porušená originálna páska, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, emailom - kontakty). V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti DPD 18 373 (Pondelok až piatok od 7:30 do 18:00). V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí, je nutné bezodkladne zaslať vypísaný Zápis o poškodení zásielky na adresu: dpd@dpd.sk. Reklamačný poriadok  VÍNIMKA.