Najčastejšie otázky

OTÁZKY A ODPOVEDE


Prečo sa mám registrovať?

Skutočne sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?

Ako sa mám prihlásiť?

Dokážem si objednať aj bez registrácie?

Ako si mám vyberať tovar?

Ako funguje nákupný košík?

Ako vytvorím objednávku?

Ako mi tovar doručíte?

Ako môžem zaplatiť?

Reklamácia tovaru?

Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?



PREČO SA MÁM REGISTROVAŤ?

Registráciou získate prístup do zákazníckej zóny. Tam nájdete prehľad Vašich objednávok, faktúr a dodacích listov.

SKUTOČNE SA NEMUSÍM REGISTROVAŤ, ABY SOM MOHOL NAKUPOVAŤ?

Nemusíte. Registrácia nie je povinná a nakupovať na vinimka.sk sa dá aj bez registrácie. Prichádzate však o výhody registrovaných zákazníkov. Ako napríklad prehľad o Vašich predchádzajúcich objednávkach.

AKO SA MÁM PRIHLÁSIŤ?

Prihlásiť sa môžete vo vrchnej lište e-shopu vpravo hore. Prihlásenie je možné aj po výbere želaných produktov v samotnom košíku. Takže sa nemusíte obťažovať prihlasovaním pred samotným nákupom. Ak ste zabudli heslo, môžete využiť funkciu Zabudol som heslo.

DOKÁŽEM SI OBJEDNAŤ AJ BEZ REGISTRÁCIE?

Áno! Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie objednanie vína alebo iného tovaru je pripravená možnosť "Nákup bez registrácie". V takom prípade stačí vyplniť len základné údaje pre doručenie tovaru a objednať.

AKO SI MÁM VYBERAŤ TOVAR?

V ľavej časti e-shopu sa nachádza filter s rôznymi kritériami pre výber vína alebo tovarov. Môžete zadať jedno alebo viac kritérií a takto postupne zužovať (filtrovať) svoj výber. Po odkliknutí kritérii sa výber zobrazovaných vín vráti do pôvodného stavu - na hlavnú stránku. Vy tak môžete začať s novým výberom.  Vína môžete vyberať aj fulltextovo zadaním kľúčového slova - v hornej časti stránky políčko "Hľadať". V prípade ak objednávate viac kusov než je aktuálne na sklade, systém Vám umožní vytvoriť objednávku. Následne budete našim pracovníkom e-mailom alebo telefonicky informovaný o dostupnosti a aktuálnej cene uvedeného výrobku. Môžete sa rozhodnúť pre okamžité doručenie tovaru, ktorý je na sklade, alebo počkať s doručením kým bude k dispozícii všetok Vami objednaný tovar.

 

AKO FUNGUJE NÁKUPNÝ KOŠÍK?

Pri každom produkte sa nachádza + - na zadanie počtu fliaš, ktoré chcete vložiť do košíka. Môžete tiež napísať číslo zodpovedajúce počtu fliaš, ktoré si prajete a kliknite na "Kúpiť". Tento tovar v danom počte bude pridaný do Vášho košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Kliknutím na "Poz sa dostanete do prehľadu vami vybraných produktov vo Vašom košíku. Tu môžete zmeniť počet kusov, odstrániť produkt z košíka, uplatniť zľavový kupón, alebo samozrejme prejsť k samotnej objednávke produktov z vášho košíka.

AKO VYTVORÍM OBJEDNÁVKU?

Objednať tovar z nákupného košíka môžete niekoľkými spôsobmi:

 

1. Ak nie ste registrovaný, môžete sa pred prvou objednávkou zaregistrovať

2. Ak nie ste registrovaný a nechcete strácať čas registráciou, môžete využiť možnosť "Nákup bez registrácie"

3. Ak ste registrovaný, stačí v nákupnom košíku zvoliť Prihlásiť sa.

 

Po úspešnom prihlásení si môžete vybrať spôsob doručenia a platby. Prezrite si Vašu objednávku, kde môžete ešte naposledy skontrolovať správnosť všetkých vašich údajov a obsahu objednávky. Ak je všetko v poriadku, kliknutím na "Objednať tovar (s povinnosťou platby)" bude objednávka záväzná. Po správnom uzavretí objednávky príde do Vašej e-mailovej schránky správa s potvrdením.

 

AKO MI TOVAR DORUČÍTE?

Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:


Zásielková spoločnosť DPD - do 24 hodín po celej SR

Prepravná spoločnosť DPD doručuje tovar štandardne do 1 pracovného dňa po celej SR. Tovar Vám bude doručený nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávky. Potvrdenie Vám príde na email ihneď ako budú všetky položky z Vašej objednávky na sklade a pripravené na expedovanie.


Zásielková spoločnosť DPD - do 2 hodín v Bratislave

Prepravná spoločnosť DPD doručuje tovar aj do 2 hodín v Bratislave pokiaľ je objednávka prijatá najneskôr do 16:00 hod. v daný deň, aby mohla byť zásielka doručená do 18:00 hod. toho istého dňa. Táto služba je bez sms notifikácie, ale bude Vás kontaktovať telefonicky priamo kuriér. Ostatné podmienky sú rovnaké ako pri možnosti doručenia do 24 hodín po celej SR.


Zásielková spoločnosť Messenger - do 60 minút v Bratislave

Služba EXPRESS - doručenie zásielky do 60 minút od objednania

Telefonické avízo pred príjazdom kuriéra.

Doručenie na dobierku. Platba platobnou kartou nie je možná.

Zásielky po Bratislave sú doručované iba v pracovné dni 7:00 – 19:00 hod.

 

 

Dobierka

Dobierka prostredníctvom kuriéra DPD - sumu v hotovosti alebo platobnou kartou za tovar uhradíte priamo kuriérovi.


Cenník dopravy v rámci Slovenskej republiky

 

Spôsob dopravy
Cena za dopravu vrátane DPH
DPD kuriér do 24 hodín 5.95 €
DPD kuriér do 2 hodín 8.90 €
Doručenie do 60 minút v Bratislave

11.90 €

Dobierka

1.30 €

 

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ?


Bankovým prevodom vopred na náš účet na základe proforma faktúry. V takom prípade je tovar expedovaný až po úspešnom pripísaní prostriedkov na náš účet.


Platobnou kartou - platba online prostredníctvom Vašej platobnej karty. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard cez internet, ďalej pri osobnom odbere tovaru, alebo pri prevzatí tovaru od kuriéra. Winebar Vínimka na Ventúrskej ul. č. 3 v Bratislave aktuálne prijíma platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard.


Dobierka prostredníctvom kuriéra - sumu v hotovosti za tovar uhradíte priamo kuriérovi.


V každej zásielke je priložená faktúra (daňový doklad).



REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: vinimka@vinimka.sk. Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.


 

MÔŽEM OBJEDNÁVKU ZRUŠIŤ ALEBO VRÁTIŤ DODANÝ TOVAR?

Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte.